Sunday, November 23, 2008

merinduinya...

todea bored sgt2 ibu nan ayh g peksa OUM Open University Malaysia .
hurm.. tade mnde na buat . waah! boringnya .
awl2 pgi lgi aku suda mangon . hehe~
rindunya tat kengkawan aku . and, opcoz la arol, & leeyana .
smlm ckg yusaini kawen . ahah , pdahl.. nikah pde 2 okt. 2008 .
smlm naek pelamin ja . bini dia suda mengandung .. huu~

lamenya na tggu bukk skul .
haduii... mcam2 dugaan menimpa..
wk2 shuti neh , aku pling ta suka . bila ta pegi mne2 .
ahoyyy , teramat lah boring nya .
time skul , tiap2 hari aku bole tatap mate, muke amarul and kengkawan aku .
time shuti neh , aku duk menghadp laptp dan dengr mp3 je .
wink2~ ahaha, abg sopie . ku simpan secretmu . hek3 ..
ksi taw mnyk2 lgi erk secretnya.. hee~ best adek dengrnya..
sis tiekah, abg sopie suka sis lieyana or mishLOLA . hee~
terbongkar secret nya , but itu je r yg bole adek ksi taw .
ahaha, werkkk . padm muke abg sopie.. ;Pp

1 comment:

eets said...

ohh2 , dh jumpe blog bella . hee :DD