Tuesday, November 25, 2008

abg angkt tersygs

pokcik/abg sopie ; adek syg kmuh abg . wee~ surwy ya adek bocorkn siket secret abg . ahaha . jgn mara erk . abg jugak la abg terhabet pde adek . abg penah cakp kat adek dlu . adek neh hebat2.. ryte, hee~ tq kate adek neh cute . waah! appriciate tat . abg , jgn penah tingglkn adek erk . adek tersgt lah sygs abg . belum penah adek dapt abg cam abg . hee~ wlupon abg suka pnggl adek budak . wee~ dan, adek suka pnggl abg "pokcik" keke . itu hanye lah gurauwan yg adek cipta . tiade neat na saketkn hati abg or wut . ;))
audy aiman ; hee~ kaw mmg abg crik gaduh aku . ahahah, best lew gaduh nan ko . mcm2 ko merepek . hek3.. ko suke buat aku saket ati or jeles en . sume yg ko buat na jeleskn aku.. sumenya mnjdik . smpi aku jeles abes la.. tenggs juge buat aku ber+ sygs tat amarul.. huhu~ laen kali ko buat la lgi aku saket hati.. nti bole la mrajuk nan amarul.. aku sygs ko . yg kat ms uh . ko jgn amek hati aw . psal aku tlis.. duet aku ksi tuh , jgn lupe beli obat bg pimple2 ko tuh hilng.. ahak! surwy , aku hnye mencipta kemerepekan . ;))
mushamir ; abg , surwy ya . bella ta pat na trime cinte abg . bella taw , abg mara sgt2 nan bella ryte . i'm so surwy . myb bella neh terlalu jahat tuk abg . bella ta sesuai foe abg . abg hnye lah abg angkt bella . bella ta penah na anggp abg lebih dri itu . cukup lah.. abg lupekn la bella . tentu abg saket hati en . bella harap . abg bahgie nan org yg abg syg . bella mnx maap sgt2 . bella mmg lah syg abg . but , ta lebih dri seorg abg . abg mst taw en . cinte ta bole d pakse . bella kalu bole ta nak muncul lam idup abg lgi . dan, abg mst ta nak bella hadir lam idup abg gaks en . bella terlalu kejam dan jahat . crik la org la lebih baek dri bella . abg patt dapt seorg yg baek dri bella .


No comments: